کانون "شهید دستغیب" شهر آشخانه میزبان بچه های مسجد شد
کانون "شهيد دستغيب" شهر آشخانه ميزبان بچه هاي مسجد شد

کانون "شهید دستغیب" شهر آشخانه میزبان بچه های مسجد شد

50 کودک و نوجوان تابستاني مهنوي و هنرمندانه را در کانون شهيد دستغيب مسجد موسي بن جعفر (ع) شهر آشخانه گذراندند.
شناسه خبر : 64258 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در محل کانون  شهید دستغیب  آشخانه از توابع شهرستان سملقان حاضر شدند و برای تلاش های تابستانه فعالان این کانون  از جمله «مجید دانایی» مدیر فعال آن در جمع کودکان و نوجوانان خداقوت گفتند.

 

دانایی در این بازدید که در حلقه از کودکان و نوجوانان و دختران و پسران نشستی صمیمانه را  شکل میداد، اعلام کرد: نزدیک به 50 کودک و نوجوان، تابستان خود را در کلاس های این کانون و زیر سقف امن مسجد گذراندند.

 

وی کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن و نیز حفظ و تدبر در قرآن  را از اهم کلاس های برگزار شده نام برد و گفت: برای بچه ها کلاس رنگ آمیزی، و تقویت دروسی مثل ریاضی و زبان هم برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

وی همچنین یکی از کلاس های ویژه این کانون را آموزش مداحی نام برد و گفت: این کلاس علاقمندان زیادی داشت  و مورد توجه قرار گرفت و سه مربی نیز همراه بچه در کلاس های اوقات فراغت بودند و مطالب را آموزش دادند.

 

طرح ملی مسجد، کانون نشاط امسال برای دومین سال پیاپی در ایام فراغت تابستان و درقالب برنامه های متنوع و خودجوش کانون ها برگزار شد.

 

پایان/